سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

 

جزیره مجنون . خیبر. تک دشمن و... چگونه شروع کنم ...
با هم در یک تیپ بودیم . یک روز عصر در سایت 5 باهم قدم میزدیم . گفت بیا تو گردان ما . بچه های گردان شبهای خیلی معنویی دارند . گفتم ما هم شبها نگاهمان به آسمان خداست . از حریم آسمان گردانها مراقبت می کنیم . گفت درزمان عبادت خدا سربه زیر بودن بهتره . ماشبها که دعا می خونیم سرهامون رو روی زانوهامون میذاریم های های گریه می کنیم کسی هم نمی فهمه کی بیشتر یا کمتر گریه کرده . ولی شما پدافندیها نمی تونید باحال گریه کنید با ید چشماتون به آسمون باشه سرتون هم بالا. بیا گردان نترس . چند مرتبه این عبارت بیا گردان نترس رو به من گفت . کرکریهایی با هم خوندیم . نزدیک غروب بود .منوبرد گردانشون به بسیجیهاش معرفی کرد . بهش گفتم میرم ستاد اگه تونستم راضیشون کنم میام گردانت . ولی نشد . شایدم به قول اون من ترسیدم. نمی دونم .شاید تقدیر من چیز دیگه ای بود که حالا ... ؟  





برچسب ها : شهید دژبان  , 
      

روضه رضوان را دیدم دلم پر کشید به هوای خانه ات . خدایا راهم می دهی؟



برچسب ها : مکه  , 
      

محموله عشقزیباست . زیبا . جایگاهی که هر عاشقی آرزو میکند در آن قرار گیرد . زیباست . زیبا . اگر می شد بردوش آدمیان قرار نگرفت بهتر بود . آخر سنگینی بر دوش دیگران خسارت دارد . آنان دوست دارند . ولی اینان نه . اینان همه خودی خود را داده اند تا آنان در رفاه و آزادگی باشند چطور راضی می شوند بردوش دیگران به قرار بگیرند هر چند افتخاری برای دیگران باشند . اینان با خدا معامله کرده اند . معامله . بده و بستان . امانت خدا را داده اند خدارا گرفته اند . آه اگر روزی ترکشی . تیری . سرگردان مامور شود که ...





برچسب ها : شهید  , 
      

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مهدی (عج) موعود که جهان را به فرمان خداوند به عدل و داد می کشاند و سلام بر امام امت و امت شهید پرور ...  

؟جان به خدا هرموقع که برای شمانامه می نویسم ساعت 11 یا 12 شب است . به خدا اینقدر کار دارم وافتخار می کنم که اینقدر زحمت برای رضای خدا می کشم از ابراهیم که به مرخصی می آید بپرس (برادر شهید) اگر نگفت غلامرضا چقدر کار دارد ... امیدوارم خداوند این زحمتهای کم ارزش را از من گناهکار قبول کند ... به قدری دوستت دارم که دلم یک زره شده . چکار کنم ؟

شهید در پایان نامه شوخی جالبی می کند . او به دنبال آن بوده که لبخندی بر لب همسرش بنشاند . می نویسد :

راستی تو در نامه هایت شعرهای خوبی مینویسی . ببینم این شعرها را از کجا یاد داری . ها ؟ ای ناقلا موش بخوره ترا . نه نه نه موش نخوره که باز من چکار کنم .

و در پایان می نویسد : خداوند نگهدارت فاطمه زهرا (س) پشت و پناهت . 16/11/62





برچسب ها : شهید غلامرضا دژبان  , 
      

آسمانیاو در سوم شهریور 1343 در حومه شهر ری به دنیا آمد پدرش علی و ماردش لیلا نام داشت .
نمیدانم چقدر می توانم جزئیات دوران کودکی او را که بارها و بارها شنیده ام بنویسم . اجازه دهید از بعد از انقلاب بگویم . نه بگذارید از سختیهای نوجوانی اش هم بگویم . درس می خواند کار هم می کرد کار در کوره آجر پزی . خشتمالی . آری در کودکی کار می کرد .کاری سنگین و شانه کن . مادرش می گوید . هرگز نمی گفت خسته ام . می گفت مادر خوشحالی ؟ بگذارید از بعد از انقلاب بگویم . از عضویت مشترکمان در بسیج محل و گالنهای نفتی که به درب منازل محرومین می برد . از گشت کوچه به کوچه شبانه در فقیر ترین منطقه مشهد . قلعه ساختمان .
از نگهبانی در تنها مرکز تصفیه آب شهر مشهد . می نویسم کمی تأمل ...





برچسب ها : شهید دژبان  , 
      

http://www.defanasr.blogfa.com

http://www.hemaseashora.blogfa.com/ 

http://www.defa021.blogfa.com/ 

http://www.kamalrohani.blogfa.com/ 

http://www.ghateeye67.blogfa.com/ 

http://www.revaiateshgh.blogfa.com/ 

http://salhaymogadas.blogfa.com/ 

http://haghighatishabiheafsane.persianblog.ir/ 

http://rahkhoda.blogfa.com/

 لطفا به این وبلاگها مراجعه نمایید و سه وبلاگ برتر را انتخاب نموده و در قسمت نظر ها معرفی کنید .

 




      

میخواهم با معرفی این شهید به مسابقه آسمانیها بیایم . نه برای جایزه اش که ، قبلا از شهید گرفته ام . بلکه برای انجام رسالت و وظیفه ام که او بر دوشم گذاشته و شاید با این کار کمی دلم آرام گیرد . پس منتظر دل نوشته هایم باشید که ناب ناب است .     شهید غلامرضا دژبان

 

آسمانیها





برچسب ها : شهید دژبان  , 
      

من از طرف دوستانمان بابت اشکالی که  در بخش ثبت نام مسابقه وبلاگ نویسی آسمانیها ویژه بزرگداشت 23 هزار شهید خراسان پیش آمده از مراجعین به سایت www.sadeghieh.ir پوزش می طلبم . پیگیر هستند اشکال را برطرف کنند .





برچسب ها : عذر خواهی  , 
      

برای شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی بزرگداشت 23 هزارشهید استانهای خراسان به این آدرس مراجعه نمایید . به نظر من شرکت در این مسابقه یک جهاد است . حرکت در راه شهداست . میدونید ما باید به هر طریق ممکن یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم . پس بشتابید .
www.sadeghieh.ir




      

مدتی است با همت مسوولین فرهنگی سپاه و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مجتمع آیه ها در بزرگراه شهید کلانتری افتتاح شده و پذیرای مردم برای بازدید از بازسازی منطقه عملیاتی کربلای 5 هستند . دیدنش حتی برای نسل اولیها که جنگ را دیده اند هم بی تاثیر نیست یادآوری برخی خاطرات است . اما برای نسل سومیها بسیار ارزشمند است و می توانند با بخشی از صحنه دفاع مقدس و چگونگی استحکامات دشمن بعثی آشنا شوند . بازسازی کشتی نوح با تمام ویژگیها و نمایش سلسله الذهب هم دیدنیست . لذا سفارش می کنم روزهای پنج شنبه و جمعه که بازدید عمومی است از آن مکان دیدن نمایید . حالا با برخی مشکلات هم مثل رزمندگان که تحمل می کردند بسازید .





برچسب ها : آیه ها  , 
      
   1   2      >